Бюро технічної інвентаризації (БТІ) — підприємства, які до 28 грудня 2012 року монопольно здійснювали технічну інвентаризацію об'єктів нерухомого майна та до 1 січня 2013 року — державну реєстрацію прав власності на них.

У зв'язку з прийняттям 28 грудня 2012 року Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України(Мінрегіоном) Наказу № 658 про внесення змін до Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна всі суб'єкти господарювання, у складі яких працює один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт або послуг, пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні й отримали кваліфікаційний сертифікат, отримали право проведення технічної інвентаризації.

У зв'язку з набуттям чинності змін до Закону України «Про реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» з 1 січня 2013 року функції державної реєстрації прав на нерухоме майно почала виконувати новостворена Державна реєстраційна служба України.
У деяких містах державних або комунальних БТІ не збереглося, і цю нішу ринку заповнили приватні установи.

 

Сьогодні все більше послуг можна отримати віддалено — і оформлення технічного паспорта на нерухомість не виняток. клієнта.

Розберемо, як це працює, які документи знадобляться і що потрібно знати.


Що таке технічний паспорт на нерухомість?

Технічний паспорт на квартиру чи будинок у Харкові  — це офіційний документ, що містить:

  • план приміщення або будівлі;

  • характеристики об'єкта (площа, поверховість, матеріали, стан);

  • інформація про перепланування (якщо були).

Майже кожен харків'янин зустрічається з необхідністю отримання технічного паспорта БТІ на об'єкт нерухомості, власником якого він є або хоче стати.

Процедура отримання технічного паспорта складається з кількох етапів, це обстеження та інвентаризація об'єкта нерухомості, складання ескізу, креслення плану, підрахунок площ, заповнення бланка технічного паспорта, складання довідки характеристики, внесення інформації до реєстру будівельної діяльності ЄДЕССБ.

Отримати технічний паспорт БТІ можливо у суб'єкта господарювання, у складі яких працює один або більше відповідальних виконавців окремих видів робіт або послуг, пов'язаних зі створенням об'єктів архітектури, які пройшли професійну атестацію у Мінрегіоні й отримали кваліфікаційний сертифікат, отримали право проведення технічної інвентаризації. В даний час в штаті нашого підприємства працюють висококваліфіковані фахівці з великим досвідом роботи в даній сфері.

Оформлення технічної документації на нерухомість - важливий етап при продажу, даруванні, введенні в експлуатацію або узаконенні змін у плануванні. У Харкові ці послуги надає Бюро технічної інвентаризації (БТІ), і одне з найчастіших питань від клієнтів - «Скільки часу займе отримання техпаспорту на будинок чи квартиру в Харкові?»

Які документи можна отримати в БТІ?

Найпопулярніші послуги:

  • Технічний паспорт на квартиру, будинок, нежитлове приміщення;

  • Довідки про зареєстровані права ;

  • Виписки з реєстрів;

  • Документи для введення об'єкта в експлуатацію;

  • Акт технічного стану;

  • Висновок про перепланування.

  • Скільки часу займає отримання документів?

    Терміни залежать від виду документа, завантаженості фахівців та терміновості звернення.

Послуги БТІ у Харкові: просте та прозоре оформлення різноманітних документів на нерухоме майно.

Технічний паспорт на квартиру: що це і як оформити

Що таке технічний паспорт на квартиру?
Технічний паспорт – це документ, що містить повні відомості про квартиру, її характеристики та планування. Він видається Бюро технічної інвентаризації (БТІ) і є важливим у різних операціях з нерухомістю.

Що містить технічний паспорт?

  • Адреса об'єкта
  • Загальна та житлова площа
  • Планування приміщень
  • Матеріали стін, перекриттів, підлоги
  • Рік будівництва будинку
  • Етажність будівлі та поверх квартири
  • Інформацію про право власності (якщо застосовується)

Коли потрібний технічний паспорт?

  • Під час продажу або купівлі квартири
  • Для оформлення спадщини
  • При переплануванні чи реконструкції
  • Для оформлення іпотеки
  • При приватизації житла